Sfaturi pentru a lucra eficient din propria casa – V

Nu pastrati cipsuri in casa. Daca lucrezi de acasa si ai cipsuri – sau alte gustari nesanatoase, le voi devora pe toate intr-o zi sau doua. Daca iti petreci cea mai mare parte a timpului acasa, este important sa nu ai gustari nesanatoase sau alte distractii nefavorabile din casa. (Eu si sotia mea avem o gluma de alergare care „calorii corona” nu conteaza, dar am suspiciunea de a face ca acestea.) Gustarile nesanatoase iti pot scapa energia mai tarziu, facandu-te mai putin energizat si mai putin productiv.

Da-ti o lista de activitati in fiecare zi. Scrierea unei liste de activitati in fiecare dimineata este un mod minunat si simplu de a introduce mai multa structura in zilele tale. Nu aveti prea multe articole pe lista dvs. si implementati regula celor 3 (ritualul meu preferat de productivitate, in care ati stabilit trei intentii in fiecare zi).

Integrati exercitiile fizice in fiecare zi. Daca sunteti fortat sa va auto-izolati, exercitarea zilnica nu este o sugestie – este o cerinta. Exercitiile fizice iti sustin sanatatea mintala prin echilibrarea chimiei creierului, iti ofera energie si este unul dintre cei mai buni factori de stres care exista. Daca lucrezi de acasa, in fiecare zi vei obtine mai putina activitate fizica. Trebuie sa compensati acest lucru facand mai multe exercitii la domiciliu. Daca puteti, comandati online un kettlebell sau benzi de rezistenta. Suflati praful de pe vechile echipamente de fitness din subsol si ridicati-va ritmul cardiac. Gaseste un studio local de fitness care posteaza acum cursuri online sau profita de numeroasele canale de antrenament online. Faceti o plimbare de o jumatate de ora afara in fiecare zi, daca puteti. Oricum este posibil, obtineti in jur de 30 de minute de activitate fizica zilnica.

Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Comentariile nu sunt permise.