Cum ramanem calmi in perioada pandemiei – II

Indeparteaza – te de lumea digitala si de cea analogica.

Cu totii traim doua vieti: o viata analoga (in lumea fizica) si o viata digitala (desigur in lumea digitala). Avem mai putine activitati cu care sa ne implicam in lumea fizica acum. Sala de sport este inchisa, nu trebuie sa mergem cu masina la locul de munca, iar magazinul nostru de cafea preferat este inchis temporar. Aceast lucru inseamna ca multi dintre noi petrecem mai mult timp ca niciodata in lumea digitala. Iata, insa, problema: acum, lumea digitala va poate deprima ca naiba. Daca va aflati stresati din cauza timpului pe care il petreceti pe dispozitivele dvs., deconectati-va si gasiti activitati analogice cu care sa va conectati, cum ar fi activitati fizice, pictura, gatit sau citirea unei carti. In general, cu cat petrecem mai mult timp in relatia cu lumea analogica, cu atat ne simtim mai calm.

Reamintiti-va pentru ceea ce sunteti recunoscator.

In fiecare noapte, impreuna cu partenerul, cu un prieten sau pe cont propriu, aminteste-ti trei lucruri pentru care esti recunoscator. Sau, dupa ce ai terminat de citit aceasta postare pe blog, scrie-ti 10 lucruri pe care le apreciezi in viata ta. Exprimarea recunostintei este o scurtatura pentru a simti un sentiment de abundenta si va permite sa va antrenati creierul in ceea ce priveste ceea ce este pozitiv in jurul vostru – ambele abilitati utile in acest moment.
Meditati sau jurnalizati, chiar daca doar cateva minute. Meditatia va permite sa va apropiati de zi cu echanimitate, mai degraba decat un sentiment de anxietate. De asemenea, va ajuta sa va ganditi la cum se schimba lucrurile.  Daca ati incercat meditatia si nu este pentru dvs., incercati sa jurnalizati, in ordine sa reflecte la modul in care te simti. Ambele practici au efecte diferite, dar ambele va permit sa creati o anumita distanta intre dvs. si situatia actuala.

Gasiti ceva de gustat in fiecare zi.

Este imposibil sa savurati ceva si sa va simtiti anxiosi in acelasi timp. Scrieti o lista de lucruri pe care le savurati – videochaturi cu cei dragi, mese delicioase sau antrenament zilnic – si faceti un efort deliberat in fiecare zi pentru a savura un lucru pe lista dvs. In aceasta seara, voi savura un burrito delicios.

Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Comentariile nu sunt permise.