Cum sa ne bucuram de pandemie – II

Luati-va timpul pe care l-ati petrece de obicei in naveta si folositi-l pentru ceva lent sau pentru a savura ceva care va place. Cu timpul pe care altfel il petreceti sa faceti naveta, sa faceti o plimbare, sa gatiti o masa sau chiar sa faceti un videoclip de yoga pe YouTube (aici este canalul meu preferat de yoga YouTube). In perioadele stresante, avem tendinta de a umple spatiul alb din calendarul nostru cu distragere, astfel incat sa ne dam mintea de ceea ce ne streseaza. Incercati sa nu va completati timpul suplimentar in fiecare zi cu anxietatea deruland prin twitter sau verificand in mod repetat stiri. Acest lucru va va oferi timpul necesar pentru procesarea evenimentelor din fiecare zi.

Opriti total telefonul. Telefoanele noastre sunt cel mai distractiv dispozitiv pe care il detinem. Dupa cum a scris Seth Godin, „Cand ati cumparat primul dvs. smartphone, stiati ca veti petrece mai mult de 1.000 de ore pe an privindu-l? Dupa cateva luni, va puteti aminti cum ati petrecut acele ore? ” Telefonul nostru ne ofera validare si feedback – lucru pe care lucrarile noastre nu le fac adesea. Mai ales intr-o perioada dificila, acest lucru face ca telefonul nostru sa fie mai distractiv decat de obicei. Pentru a nu fi ispitit de acesta, incercati sa puneti telefonul in jos complet pe masura ce lucrati.

Daca primiti mai putina lumina solara in aceste zile, luati in considerare sa cumparati o lumina fericita sau sa luati un supliment de vitamina D. In tarile care au instituit blocajele, oamenii nu pot parasi casele, inclusiv pentru plimbari. Daca aceasta este situatia in care va aflati si obtineti o expunere la soare mai mica decat de obicei, as recomanda sa va suplimentati dieta cu vitamina D sau sa alegeti o „lumina fericita” – in special daca descoperiti ca dispozitia si energia dvs. scufunda-te in timpul iernii. Iata lumina mea fericita de alegere, pe care o recomanda Wirecutter.

Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Comentariile nu sunt permise.