6 moduri de a profita la maximum de cofeina

Cofeina poate avea un impact imens asupra productivitatii. In timp unele persoane se energizeaza de la doar o gura de cafea, altele cauta metode prin care sa maximizeze efectele pozitive pe care le poate avea cofeina, reducand in acelasi timp efectul molesitor de dupa:

Beti cafea / ceai pe o perioada mai lunga de timp, pentru a elibera incet cofeina in corpul dumneavoastra, in loc sa bombardati corpul cu prea multa cofeina dintr-o data. Daca consumati incet cofeina, corpul o va elimina incet si din sistem, si nu veti resimti efectul atat de tare.

Daca beti o cafea dimineata, beti apa in paralel. Stand hidratat va permite sa va concentrati, iar dimineata cand sunteti deshidratat nimic nu va stinge setea mai bine decat apa. De asemenea, apa servita in paralel cu cofeina va ajuta sa va concentrati mai bine, desi trebuie remarcat ca numeroase studii au aratat ca substantele precum cafeaua nu te deshidrateaza.

Stati departe de bauturile energizante cu zahar. Bauturile energizante sunt stimulative, ceea ce le face sa para atractive, dar ele sunt, de asemenea, pline de zahar, care va creste nivelurile de insulina. Stiu ca exista cateva bauturi energizante de calitate, dar majoritatea celor de pe rafturile magazinelor sunt slab calitative.

Mancati foarte bine daca consumati cofeina. Atunci cand consumati alimente care se ard mai greu, metabolismul se incetineste (cum ar fi cerealele integrale, legumele si fructele); aveti mai multa energie si ca nu mai obositi asa de tare.

Nu beti cofeina pe stomacul gol. Consumul de cafea pe stomacul gol „stimuleaza producerea de acid clorhidric”, ceea ce nu este bine, deoarece acidul clorhidric „ar trebui produs numai pentru a digera mesele”. Acest lucru face mai greu pentru organismul dvs. de a digera mese mari mai tarziu, ceea ce duce la cresterea in greutate. Este, de asemenea, neprielnic pentru nivelurile dvs. de energie

Asteptati inainte de a consuma o a doua cana de cafea / ceai. Majoritatea oamenilor se concentreaza doar pe pozitiile de consum de cafeina; ca va permite sa va concentrati mai bine, va ofera mai multa energie si va face sa va simtiti minunat. Dar cofeina poate avea, de asemenea, costuri mari, pe termen scurt, pentru productivitatea dvs., sub forma stimularii excesive, iar in cazul unui exces de cofeina, sub forma unei lipse de energie, motivare si concentrare.

Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Comentariile nu sunt permise.