Regula de doua minute

Indiferent cum va gestionati programul,  este usor sa va prindeti in capcana de a adauga absolut totul pentru ca sentimentul de a face cat mai multe este minunat, dar extenuant.

Dar David Allen (cel care a scris cartea „Getting Things Done”) are o solutie care va distruge toata distractia – regula de doua minute. Imi place aceasta regula deoarece, desi va distruge distractia de a traversa o gramada de lucruri mici de pe lista dvs., este ca un scut care va apara lista de sarcini de la lucruri neimportante si va ofera mai putine lucruri de facut in prima loc!

Regula de doua minute: Cand iti dai seama ca trebuie sa faci ceva (sau sa primesti un e-mail despre ceva ce trebuie facut), daca va dura mai putin de doua minute, fa-o. Daca va dura mai mult de doua minute, programati-o pentru mai tarziu.

In practica regula functioneaza incredibil de bine. Este nevoie de prioritizare a sarcinilor si de delegare. Este foarte usor sa va pierdeti o tona de timp pentru a finaliza sarcini, pentru a va organiza e-mailurile si asa mai departe. Cand faci ceva, elimini totul. Dupa cum a subliniat Allen intr-un interviu recent, regula te inseala de fapt sa faci o decizie executiva cu privire la ceea ce este urmatorul lucru care trebuie sa se intample si asta este intr-adevar nevoia de instruire.

Este rapid si simplu, dar este, de asemenea, foarte ciudat eficient.

Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Comentariile nu sunt permise.