Idei importante despre obiceiuri

Faceti o lista cu obiceiurile dvs. si sortati-le dupa cat de mult va vor ajuta pe termen lung. Aceasta este o modalitate excelenta de a identifica obiceiurile care aduc o valoare reala si de durata in timp si care sunt distrageri de la obiectivele mai mari.

Daca doriti ca ceva sa fie o mare parte din viata voastra, faceti-o o parte mare a mediului dumneavoastra. Aceasta este o idee simpla, dar este foarte puternica in practica. Vrei sa mananci mai bine? Asigurati-va ca exista o multitudine de alimente sanatoase in bucataria dvs., astfel incat sa aglomerati orice optiuni nesanatoase disponibile. Vrei sa inveti sa canti la chitara? Pastreaza-ti chitara in sufragerie, asa ca poti doar sa o ridici si sa te joci. Prin introducerea si eliminarea obiectelor din mediul dvs. care va ajuta si distrage obiceiurile, va construiti obiceiuri mai puternice.  Intrebati toate obiceiurile care va ofera placere imediata. Ca regula generala, cu cat este mai placuta o actiune, cu atat ar trebui sa te intrebi daca se aliniaza obiectivelor tale pe termen lung.

Exersati regula de 2 minute. Regula de 2 minute este aceasta: cand incepeti un nou obicei, asigurati-va ca este nevoie de mai putin de doua minute. Daca obiectivul tau este sa alergi un maraton, incearca doar sa-ti atati pantofii pentru cateva minute. Daca obisnuinta dvs. este sa lucrati la sala, prezentati-va la sala si faceti antrenament pentru doar doua minute. In acest fel, aveti un cadru pe care il puteti construi in realitate pentru a va dezvolta obiceiurile mai tarziu, in loc sa incercati sa doriti existenta obiceiurilor.

Acordati atentie la „curtea de domiciliu” in comparatie cu obiceiurile „in afara instantei” Concentreaza-te pe identitatea ta, nu pe obiectivele tale. Potrivit expertilor, cel mai eficient mod de a va schimba obiceiurile este sa va concentrati nu pe ceea ce doriti sa obtineti, ci pe cine doriti sa deveniti.” El considera obiceiurile drept „voturi” pentru identitatea dvs.: concentrandu-va pe care comportamente va ajuta. devii persoana cu care iti doresti sa fii, in loc de care comportamentele se apropie pur si simplu de obiectivele tale, te conectezi cu obiceiurile tale la un nivel mai profund.

In loc sa incercati sa va dezvoltati un obicei de meditatie, incepeti sa va ganditi la dvs. ca un meditator. Sau, in loc sa incerci sa slabesti, incepe sa te gandesti la tine ca la cineva caruia ii pasa profund de maximizarea sanatatii si longevitatii lor.

Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Comentariile nu sunt permise.